niedziela, 20 listopada 2011

Metamorfoza iwa-sliwa

Makijaż


Przed: Do elementów twarzy nie mam zastrzeżeń - nie lubię jedynie oczu, doll wydaje się być upita jabolem ;]. Makijażu prawie nie ma, więc ciężko mi ocenić. Włosy są odrobinę za wysoko.

Po: Zrobiłam Cię delikatniej, bardziej dziewczęco. Użyłam błyszczyku, dwóch pudrów, brzoskwiniowego cienia i eyelinera. Jasne włosy spięte w koczek tylko dodają uroku.


Ubiór


Przed: Gdy Cię zobaczyłam, pomyślałam, że jest.. zwyczajnie. Jednak gdy otworzyłam Twoją szafę i przejrzałam jej zawartość stwierdziłam, że jest całkiem nieźle. Brakuje Ci rzeczy baz, na których można podeprzeć całą stylizację... 

Po: Całą uwagę przykuwa naszyjnik. Później wzrok spada na bluzkę przepasaną brązowym paskiem. Reszta delikatna, aby te dwie rzeczy grały główną rolę.
Bluzka - One Arm Dress w Belt / Wild Candy
Sukienka - Floral Drop Waist Dress / No Name
Kopertówka - Floral Clutch - No Name
Buty - Casablanca Heels / Special Ofert
Buty 2 - Oyster Satin Pumps / Windows On The World
Naszyjnik - Triple Trassle Necklace - B. Bizou

PS. Przepraszam, że tak długo czekałaś, ale dawno nie robiłam metamorfoz (właściwie, to zapomniałam o ich istnieniu ;)) i po prostu przegapiłam Twój komentarz ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw swój nick ze stardoll! (: