piątek, 5 sierpnia 2011

Metamorfoza 7daria7

Makijaż
Przed: Masz ładną doll, makijaż oka zaliczyłabym do "klasycznych", ale jest wykonany w miarę starannie.

Po: Dzikość się wkradła ;). Użyłam czarnego i zielonego cienia, dolne rzęsy pomalowałam niebieskim tuszem wydłużającym, dolna powieka także muśnięta zielonym eye-linerem, natomiast górna - żółtym. Na samym początku przesunęłam trochę części twarzy.


Ubiór
Przed: Fajnie, podoba mi się. Co prawda nałożyłaś na siebie tylko gotowe ciuchy, a szkoda, bo myślałam, że będzie coś więcej - w końcu sama masz bloga z metamorfozami. ;]

Po: Biel, brąz, beż, czarne dodatki - pasuje na każdą okazję.
Kurtka: Satiny Jacket / Windows on the World
Bluzka: SIU Striped Buttoned Top / Shake It Up
Bluzka 2: B W Frill Top / Windows on the World
Spódnica: White Mini Skirt / Basics
Rajstopy: Skin Toned Pantyhose / Pretty n' Love
Buty: White Heels / Voile Holiday Boutique
Buty 2: Shoes Inspired by Lanvin / I ♥ France
Buty 3: Bejewellded Heels / Other World
Naszyjnik: Multi beaded Necklace / Voile
+ kokarda ♥

1 komentarz:

Pozostaw swój nick ze stardoll! (: