poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Metamorfoza Rikuna

Makijaż

Przed: Fenomenalnie pomalowane oko! Bardzo mi się podoba. Usta mi nie podchodzą, ale to chyba przez ciepłą barwę różu - inny, chłodniejszy kolor i byłoby ok.

Po:  Miętowym cieniem zrobiłam kreskę, brudna biel jako baza. Dolna powieka przykryta żółtym cieniem, który wbija się w kącik górnej. Na ustach czerwona szminka, następnie żółta i luxe, którą musnęłam górną wargę aby powstały drobinki - kolor cofnęłam. Na policzkach dwa pudry. Przesunęłam trochę nos i usta.


Ubiór

Przed: Hm, na pewno jest oryginalnie. Jednak mi się do końca nie podoba. Dziwnie wygląda ten pasek, ale może to moje udziwienie. Nie lubię tej bluzki, wydaje mi się, że lepsza byłaby tu inna.

Po: Chyba tak klasycznie, codziennie, jakbyś szła na miasto ;).
Bluzka: U Neck Tank / Stardoll
Koszula: Silk Shirt / Archive
Naszyjnik: Pedant Necklace / B. Bizou
Naszyjnik 2: Clock Locket Necklace / B. Bizou
Pasek: Brown Belt / Stardoll
Spodenki: Everyday Shorts / Fudge
Buty: Buckled Sandals / ?
Buty 2: Amber Flower Platforms / ?
+ Cola i "papierosek" ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw swój nick ze stardoll! (: