poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Metamorfoza mkrzysto2009

Makijaż

Przed: Fajnie, lubię te elementy twarzy, ale brwi nie są moimi ulubionymi. Ładnie pomalowane oko, jednak zrobiłabym coś z tymi ustami - z daleka wyglądają ładnie, ale po przybliżeniu nie prezentują się już tak fajnie.

Po: Biel jako baza. Dwa odcienie fioletu i kolor moreli dały to, co widać. Na policzkach dwa pudry, brwi pociągnięte kredką, usta w delikatnym różowym kolorze. Na początku przesunęłam trochę elementy twarzy.

Ubiór
Przed: Jest fajnie, ale... za prosto. Sama w prezentacji piszesz, że chciałabyś być oryginalna jak inne użytkowniczki stardoll... a to nic trudnego. Wystarczy tylko poświęcić trochę czasu i pokombinować z ciuchami, warto próbować :).

Po: Stylizacja jest w miarę stonowana, masz sporo ciuchów, ale podchodziłam do niej kilka razy - może to przez tę godzinę?
Bluzka: Nude Tank / B. Bizou
Sukienka: Flower Patterned Dress / Pretty n' Love
Sukienka 2: Sheer Underdress / Sunny Bunny Kloz
Spódnica: Carrie Skirt / Archive
Spódnica 2: Pinned Cream Skirt / Pretty n' Love
Buty: Bow Wedges / Spring Surprises
Buty 2: Glitzy Silver Heels / Baby Phat
Buty 3: T-Bar Strap Shoes / Archive
Buty 4: Cocoa Lace Up Heels / Philosophy
+ rozgwiazda

2 komentarze:

  1. Śliczna, dziękuję bardzo :)
    Chciałam bym, w tym problem że nie mam czasu aby siedzieć i kombinować..

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż podoba mi się przed :]
    a strój. nie wiem wg mnie ta spódniczka w kwiatki, z tą koronkową i tą zwykła bluzką nie pasują do siebie. jeszcze ta rozgwiazda. każde ubrania z innej bajki.
    ale przed też za fajnie nie jest. te trampki i ta kamizelka nie pasują.

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw swój nick ze stardoll! (: