wtorek, 16 sierpnia 2011

Metamorfoza Dusiia00

Makijaż
Przed: Podobają mi się niektóre elementy twarzy (oczy, usta, brwi) ale sam makijaż mnie nie zachwyca. Plus za ładnie pomalowane policzki i fryzurę. Nie wiem co wszystkie "promotorki stardollowych stylizacji" do niej mają, jest urocza.

Po: Błotnisty makijaż, na oczach czerń, dwa odcienie czerwieni i zieleń. Usta pomalowane delikatnie morelową szminką. Dwa pudry. Zostawiłam pieprzyk.

Ubiór
Przed: Hmm... Nie pasuje mi tu bandana, ten naszyjnik i bransoletki. Kubek wcisnęłabym Ci do ręki. Poza tym jest całkiem fajnie, neonowo ;).

Po: Klasycznie. Chciałam użyć tej spódniczki hot buys, ale nie pasowały mi te różowe boki, więc je zakryłam. :)
Płaszcz: Velvet Swathe Coat / PPQ
Kamizelka: LiuJo Black Vest / Liu Jo
Top: V Neck Tank / Stardoll
Spódniczka: Hot Buys Leblon Miniskirt / Rio
Spódniczka 2: Beige Mini Skirt / Basics
Buty: Gold Tie Up Boots / PPQ
Buty 2: Projekt Dusiia00
Pasek: Brown Skinny Belt / B. Bizou
+ torebkoaparat ♥

1 komentarz:

  1. wow. bardzo odważnie z Twojej strony, że użyłaś tej bardzo mało popularnej fryzury i tu plus dla Ciebie, gdyż ciężko zrobić ładną doll z tymi włosami, ale Tb się udało. wygląda ładnie.

    strój zdecydowanie Po, chociaż ten lamparci aparat mi się nie podoba. a przed sorry za dużo różu, za bardzo kiczowate.

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw swój nick ze stardoll! (: