czwartek, 11 sierpnia 2011

Metamorfoza kasia9816

Makijaż
Przed: Ja jestem na nie. Nie podoba mi się żadna część twarzy, którą użyłaś, no, może włosy przejdą. Twój makijaż składa się z eyelinera wokół całego oka i jednego cienia, którym w dodatku jest luxe. Nie podoba mi się.

Po: Użyłam wszystkich cieni jakie miałaś (oprócz luxe), tuszu i eyelinera. Nie mogłam patrzeć na te usta, więc je zasłoniłam dodatkami. Przyciemniłam brwi i zmieniłam fryzurę.

Ubiór
Przed: Tu jest trochę lepiej... ale jest nudno. Stardoll jest takim miejscem, gdzie możemy kombinować ze strojami, mieszać style...co nie zawsze w realnym świecie podobało by się naszemu otoczeniu. Jest ok, ale za pusto, nie widzę tu Twojej kreatywności.

Po: Zainwestuj w więcej rzeczy typu "ciuch-baza", bo bez nich ciężko. Twoja szafa nie należy do najuboższych, ale co do jej wyposażenia to mogłabym pogawędzić. Stylizacja jest...sama nie wiem jak to nazwać. Możesz mnie zabić.
Sukienka: Yellow Volume Skirt Gown / Miss Stardoll World
Sukienka 2: Pleated Lace Up Dress / Pretty n' Love
Sukienka 3: White Dress / Living
Sukienka 4: Wedding Dress / Otto

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw swój nick ze stardoll! (: