wtorek, 2 sierpnia 2011

Metamorfoza Myszka1821

Makijaż
Przed: Masz ładną doll, która z niewiadomych względów przypomina mi Gosię Andrzejewicz. ;)

Po: Tematyczny make-up: ziemia! Niebieski cień jako baza - niebo. Żółte, wewnętrzne kąciki - słońce, zielony cień - trawa, jaśniejsza zieleń w zewnętrznych kącikach również ją symbolizuje. Kreska na dolnej powiece - woda i brązowy tusz jako gleba. Na ustach dwa odcienie- delikatny róż i szminka nude. Brak pomalowanych policzków - puder mi nie pasował.

Ubiór
Przed: Nie jestem do końca przekonana. Nie jest źle, jednak czegoś mi brakuje... Strój troszkę pusty.

Po: Chciałam zrobić strój zwiewny, pasujący do makijażu, ale nie przejrzałam wcześniej z większą dokładnością Twojej szafy... Ogień na nogach, reszta stonowana.
Top: Snap Overall Top / Riviera
Bluzka: White Tee / OTTO
Spódnica: Organza Ruffle Skirt / Riviera
Sukienka: Lipsy White Dress / As Seen on Stardoll TV
Koszulka: Flounce top / Fudge
Rajstopy: Phoenix Pantyhose / Archive
Buty: Ruffle Stack Heel / Pretty n' Love
Buty 2: Orange Crush Sandals / Elle
Buty 3: White Ballet Flats / Basics

1 komentarz:

  1. jej jaki cudny makijaż bardzo a to bardzo mi się podoba postaram się go powtórzyć ;* co do stroju też jest super ;*

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw swój nick ze stardoll! (: