piątek, 19 sierpnia 2011

To, co tygryski lubią najbardziej - zakupy! ♥

"Upolowałam" dziś w bazarku parę rzeczy, na które miałam ochotę, ale nie byłam do końca pewna czy kupić.  W każdym razie chcę się pochwalić ;)


1. Multi Layered Parka Jkt / B. Bizou / 7 sd 
Kupiłam, bo spodobał mi się niecodzienny wygląd - jest dłuższa niż normalne kamizelki. Szary w końcu pasuje do większości rzeczy, może się przydać :). 

2. Shirt Dress / B. Bizou / 4 sd
Spodobał mi się dół, po zakupieniu zobaczyłam, ze góra jest przezroczysta, co mi się spodobało. Ma nieuniwersalny krój, ale to w niej jest fajne.

3. One Arm Scraf / Alice + Olivia Tribute - 12 sd
Podobał mi się od samego początku, ale zanim zdążyłam kupić - wycofano sklep. Poszczęściło mi się znaleźć taniej, niż w sklepie.

4. Faux Fur Vest / Alice + Olivia Tribute / 19 sd
Również zakupione za tańszą cenę niż sklepową. Futerko podobało mi się, ale przede wszystkim - mało ich jest na Stardoll. 

5. Scalloped Hem Shorts / Rio / 4sd
Spodobały mi tu się delikatne koronki przy nogawkach, jak i ich kolor. Mała cena również odegrała tu swoją rolę.

6. Suspenders / Fallen Angel Boys / 20 sm
Szelki... hm... postanowiłam odwiedzić sklepy dla chłopców i wpadły mi w oko. ;)

7. Projekt Anny_Marques / 2 sd
Szau Pau! Neon w czystej postaci. Nie wiem czemu kupiłam, nie wiem co mną kierowało... ale 2 sd to nie majątek.

8. Bleached Leg Jeans / B. Bizou / 7 sd
Z nich jestem chyba najbardziej zadowolona. Są po prostu genialne! Za niedługo pewnie będzie stylizacja z nimi w roli głównej, są po prostu boskie.

9. Long Venus Dress / Rio / 0 sd
Ahahaha, darmóweczka, darmóweczka. Zrobiłam, bo ma ciekawy i oryginalny dół. Góra nie jest najpiękniejsza, ale zawsze można ją czymś zakryć.

10. Preppy Sweater / Stardoll Boys / 50 sm
Sweter na szyję do typowo Angelskich stylyzati? Nie wiem, kuzynka twierdzi, że chłopcy w Anglii tak chodzą, więc trzeba chyba zacząć interesować się angielskimi trendami.

Za wszystko zapłaciłam niewiele - 55 sd i 70 sm. Ja jestem zadowolona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw swój nick ze stardoll! (: