czwartek, 11 sierpnia 2011

Metamorfoza misspixi987

Makijaż
Przed: Podoba mi się makijaż oka, jednak już sam jego kształt - nie. Z wybranych przez Ciebie elementów lubię tylko brwi i włosy...

Po: Chciałam zrobić neonowy makijaż, ale coś chyba mi nie wyszło. Najpierw przemieściłam trochę wszystkie elementy twarzy. Oko - czarny cień, biały, turkusowa kredka i żółty eyeliner. Usta wściekle różowe, do tego kolczyki w podobnych kolorach.

Ubiór
Przed: Jest fajnie. Nie jestem przekonana tylko do tej bandany w groszki, skoro legginsy są graficzne. Prosto, ale fajnie.

Po: Zabijcie mnie, bo nie wiem co się ze mną dzieje. Miało być w kolorach makijażu, ale nie znalazłam takich ciuchów... Za torebkę posłużył mi fajny pasek.
Blazer: Scalloped Punch Blazer / Elle
Bluzka: Neon Zebra Tank / Fudge
Sukienka: Multi Print Summer Dress / Folk
Spódnica: White Mini Skirt / Basics
Torebka: Pink Bow Belt / Perfect Day
Buty: Bird Of a Feather Shoes / Sea Of Stars
+ kokardka i coś na głowie ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw swój nick ze stardoll! (: